Skutecznie chronimy dane osobowe pacjentów i ich prywatność

...Czyli zasady RODO w naszym gabinecie!

W naszym gabinecie przykładamy się, aby dane osobowe były bezpieczne każdego dnia w każdej minucie. Dlatego chcemy Ci powiedzieć, co robimy, aby zawsze tak było. zatem weź kawę, herbatę, do tego ciastko i zobacz, jak się staramy!

 

A przy okazji dowiesz się najważniejszych rzeczy, które każe przekazać Ci RODO FRODO. Staraliśmy się to tak napisać, aby było to dla Ciebie zrozumiałe i czytelne.

Klauzula informacyjna - kontakt z nami

Przedstawiamy Ci ten komunikat informacyjny w przypadku podjęcia przez Ciebie kontaktu z naszym gabinetem.

 

Uwaga, zaczynamy! Przez chwilę będzie poważniej...

 

 

 

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Gabinet terapii integracji sensorycznej Tadzio Aleksandra Sułkowska-Grabek prowadząca działalność w Zielonce (05-220) przy ul. Kolejowej 25. Kontakt z administratorem możesz uzyskać poprzez wysyłkę e-maila na adres kontakt@gabinettadzio.pl.

 

 

Na jakiej podstawie i w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

 

Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli Twoja dobrowolna zgoda wyrażona w jednoznacznym celu - kontaktowania się z nami i umożliwienia nam przesyłania odpowiedzi zwrotnej. Przetwarzanie danych wrażliwych, które możesz nam przesłać e-mailem odbywa się na podstawie art. 9 ust. 2 lit a) RODO, czyli również Twojej zgody - nie wymagamy od Ciebie takiej komunikacji, ale Twoja zgoda jest do tego niezbędna. 

 

 

Kto będzie odbiorcą danych, czyli kto ma, lub może mieć, do nich dostęp?

 

Odbiorcami Twoich danych są lub mogą być:

  • dostawcy usług IT realizujący je na rzecz administratora danych, przede wszystkim dostawcy hostingu strony internetowej i poczty elektronicznej (nie odpowiedzą na Twój e-mail, ale pomagają nam w tym, aby Twoje zapytanie do nas trafiło, zostało zapisane na serwerze i żebyśmy mogli odpowiedzieć)

  • pracownicy lub osoby z nami współpracujące na podstawie umów cywilnoprawnych (czyli np. pracownicy administracji nadzorujący nasze skrzynki e-mailowe)

  • podmioty mogące żądać dostępu do naszych systemów IT na podstawie przepisów obowiązującego prawa (czyli np. Policja w przypadku postępowań lub urzędnicy państwowi, w tym przedstawiciele Urzędu Ochrony Danych Osobowych) - ale to w wyjątkowych sytuacjach

 

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

 

Dane przechowujemy maksymalnie do 2 miesięcy licząc od chwili Twojego ostatniego kontaktu z nami. Dane wrażliwe usuwamy niezwłocznie po zakończeniu ich weryfikacji poczynionej na potrzeby omówienia docelowych czynności terapeutycznych.

 

 

Jakie prawa przysługują Ci na mocy RODO w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

 

RODO dokładnie mówi, które konkretnie prawa Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich danych na podstawie wyrażonej zgody. Są to:

 

  • prawo dostępu do danych - czyli możesz nas zapytać, czy przetwarzamy Twoje dane (np. je przechowujemy), a jeśli tak, to jakie są to dane (imię, nazwisko itd.). Możesz poprosić nas o ich kopię, ale pamiętaj - pierwsza jest za darmo, a każda kolejna może być już płatna

  • prawo do sprostowania danych - jeśli pomyliłeś/aś się podczas podawania danych (np. wkradła się literówka), możesz poprosić, aby te dane poprawić, żeby był przetwarzane w poprawnej formie

  • prawo do usunięcia danych (do "bycia zapomnianym) - możesz poprosić, żebyśmy je usunęli w określonych przypadkach (więcej o tym przeczytasz w art. 17 RODO). Z pewnością Twoje dane usuniemy w momencie wycofania przez Ciebie zgody na ich przetwarzanie

  • prawo do ograniczenia przetwarzania - w określonych przypadkach czasowo nie będziemy ich przetwarzać (więcej o tym przeczytasz w art. 18 RODO)

  • prawo do przenoszenia danych - jeśli stwierdzisz, że chcesz nawiązać kontakt z innym administratorem danych, np. z inną placówką o podobnym zakresie funkcjonowania, możesz poprosić o przekazanie mu Twoich danych

 

Pamiętaj, że RODO daje Ci prawa, ale chroni także nas przed ich nadużywaniem. W przypadku stwierdzenia, że ktoś celowo chce nas obciążyć zadaniami związanymi z realizacją jego praw, możemy np. doliczyć dodatkowe opłaty, po uiszczeniu których podejmiemy działania, o które się nas prosi na mocy RODO.

 

 

Jakie są zasady wycofania Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych?

 

Możesz wycofać wcześniej wyrażoną zgodę na przetwarzanie Twoich danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Czyli bardziej zrozumiale - możesz napisać na e-mail kontakt@gabinettadzio.pl, że wycofujesz zgodę, my usuwamy Twoje dane i potwierdzamy ich usunięcie. Pamiętaj, że dotychczasowe kontaktowanie się i przekazywanie różnego rodzaju danych odbywało się w sposób uprawniony, bo tak dobrowolnie zdecydowałeś/aś i nam na to pozwoliłeś/aś.

 

 

Co, jeśli uznasz, że naruszyliśmy RODO podczas przetwarzania Twoich danych?

 

Możesz tak uznać, więc pamiętaj, że masz prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym właściwym ds. ochrony danych osobowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. O tym, jak możesz zgłosić skargę przeczytasz na stronie UODO.

 

 

Czy musisz podać swoje dane osobowe?

 

Nie musisz, bo to Twoja dobrowolna decyzja, ale bez niej nie będziemy mogli otrzymać od Ciebie wiadomości i na nie odpowiedzieć. Przy naszym formularzu kontaktowym widnieje informacja, że wysłanie wiadomości jest równoważne z wyrażeniem przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych. Przekazywanie przez Ciebie danych wrażliwych nie jest wymagane w procesie komunikacji elektronicznej, żebyśmy mogli podjąć z Tobą kontakt.

 

 

Czy przetwarzamy Twoje dane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowaniu?

 

Nie, nie przetwarzamy Twoich danych w ten sposób. Nie łączymy Twoich danych z naszymi usługami, nie profilujemy Twojej osoby pod kątem koszyka usług, które moglibyśmy Ci zaprezentować i wystawić ofertę - po prostu czytamy i odpowiadamy na Twoje wiadomości lub oddzwaniamy, jeśli podasz swój numer telefonu. Powyższe dotyczy również wrażliwych danych osobowych, które zdecydujesz się nam przesłać drogą elektroniczną.

Klauzula informacyjna - rekrutacja

Przedstawiamy Ci ten komunikat informacyjny w przypadku udziału w procesie rekrutacyjnym.

 

Uwaga, zaczynamy! Przez chwilę będzie poważniej...

 

 

 

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Gabinet terapii integracji sensorycznej Tadzio Aleksandra Sułkowska-Grabek prowadząca działalność w Zielonce (05-220) przy ul. Kolejowej 25. Kontakt z administratorem możesz uzyskać poprzez wysyłkę e-maila na adres kontakt@gabinettadzio.pl.

 

 

Na jakiej podstawie i w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

 

Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli Twoja dobrowolna zgoda wyrażona w jednoznacznym celu - Twoim udziale w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Administratora na określone stanowisko, lub przesłaniu przez Ciebie CV poza prowadzonymi przez nas procesami rekrutacyjnymi.

 

Kto będzie odbiorcą danych, czyli kto ma, lub może mieć, do nich dostęp?

 

Odbiorcami Twoich danych są lub mogą być:

  • dostawcy usług IT realizujący je na rzecz administratora danych, przede wszystkim dostawcy hostingu strony internetowej, poczty elektronicznej (nie odpowiedzą na Twój e-mail, ale pomagają nam w tym, aby Twoje zgłoszenie do nas trafiło, zostało zapisane na serwerze i żebyśmy mieli techniczne możliwości skontaktowania się z Tobą)

  • pracownicy lub osoby z nami współpracujące na podstawie umów cywilnoprawnych (czyli np. pracownicy administracji nadzorujący nasze skrzynki e-mailowe)

  • podmioty mogące żądać dostępu do naszych systemów IT na podstawie przepisów obowiązującego prawa (czyli np. Policja w przypadku postępowań lub urzędnicy państwowi, w tym przedstawiciele Urzędu Ochrony Danych Osobowych) - ale to w wyjątkowych sytuacjach

 

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

 

Dane przechowujemy do momentu wycofania przez Ciebie zgody, którą wyraziłeś/aś przy przekazaniu CV lub w ciągu miesiąca od momentu zakończenia procesu rekrutacji. Czyli usuwamy Twoje dane na Twoją prośbę lub usuwamy ją zgodnie z przyjętym czasem retencji danych osobowych.

 

 

Jakie prawa Ci przysługują na mocy RODO w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

 

RODO dokładnie mówi, które konkretnie prawa Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich danych na podstawie wyrażonej zgody. Są to:

 

  • prawo dostępu do danych - czyli możesz nas zapytać, czy przetwarzamy Twoje dane (np. je przechowujemy), a jeśli tak, to jakie są to dane (imię, nazwisko itd.). Możesz poprosić nas o ich kopię, ale pamiętaj - pierwsza jest za darmo, a każda kolejna może być już płatna

  • prawo do sprostowania danych - jeśli pomyliłeś/aś się podczas podawania danych (np. wkradła się literówka), możesz poprosić, aby te dane poprawić, żeby były przetwarzane w poprawnej formie

  • prawo do usunięcia danych (do "bycia zapomnianym) - możesz poprosić, żebyśmy je usunęli w określonych przypadkach (więcej o tym przeczytasz w art. 17 RODO). Z pewnością Twoje dane usuniemy w momencie wycofania przez Ciebie zgody na ich przetwarzanie

  • prawo do ograniczenia przetwarzania - w określonych przypadkach czasowo nie będziemy ich przetwarzać (więcej o tym przeczytasz w art. 18 RODO)

  • prawo do przenoszenia danych - jeśli stwierdzisz, że chcesz nawiązać kontakt z innym administratorem danych, np. z inną placówką o podobnym zakresie funkcjonowania, możesz poprosić o przekazanie mu Twoich danych

 

Pamiętaj, że RODO daje Ci prawa, ale chroni także nas przed ich nadużywaniem. W przypadku stwierdzenia, że ktoś celowo chce nas obciążyć zadaniami związanymi z realizacją jego praw, możemy np. doliczyć dodatkowe opłaty, po uiszczeniu których podejmiemy działania, o które się nas prosi na mocy RODO.

 

 

Jakie są zasady wycofania Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych?

 

Możesz wycofać wcześniej wyrażoną zgodę na przetwarzanie Twoich danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Czyli bardziej zrozumiale - skontaktować się z nami w trakcie trwania procesu rekrutacyjnego, lub do 1 miesiąca od momentu jego zakończenia i wycofać zgodę - wtedy my usuniemy Twoje dane, zaprzestając ich dalszego przetwarzania. Pamiętaj, że dotychczasowe kontaktowanie odbywało się w sposób uprawniony, bo tak dobrowolnie zdecydowałeś/aś i nam na to pozwoliłeś/aś.

 

 

Co, jeśli uznasz, że naruszyliśmy przepisy RODO podczas przetwarzania Twoich danych?

 

Możesz tak uznać, więc pamiętaj, że masz prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym właściwym ds. ochrony danych osobowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. O tym, jak możesz zgłosić skargę przeczytasz na stronie UODO.

 

 

Czy musisz podać swoje dane osobowe?

 

Nie musisz, bo to Twoja dobrowolna decyzja, ale bez niej nie będziemy mogli zweryfikować Twojej kandydatury, zaprosić Cię na rozmowę kwalifikacyjną i podjąć innych czynności, które są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesu. Wysyłając do nas swoje CV potwierdzasz, że przekazujesz je dobrowolnie i wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych.

 

 

Czy przetwarzamy Twoje dane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowaniu?

 

Nie, nie przetwarzamy Twoich danych w ten sposób. Nie łączymy Twoich danych z naszymi procesami, nie profilujemy Twojego profilu zawodowego na potrzeby podejmowania decyzji o Twojej potencjalnej kandydaturze. Twoje dane przetwarzamy całkowicie manualnie podejmując decyzje bez stosowania systemów IT dedykowanych takiemu działaniu.

Informacja o zarządzaniu plikami cookies (ciasteczkami)

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), które nie służą do przetwarzania Twoich danych osobowych, ale do sprawnego funkcjonowania strony oraz na potrzeby analityczne i statystyczne, w tym: z jakiego rodzaju urządzenia nastąpiło wejście na stronę, z jakiego kraju, jakie podstrony były odwiedzane itp. Informacje o osobach odwiedzających są całkowicie anonimowe. Nie użytkujemy informacji zapisanych w ciasteczkach do celów innych niż ulepszanie funkcjonowania naszej strony lub analizowania zachowań konsumenckich.

 

Możesz wyłączyć obsługę plików cookie, ale może to negatywnie wpłynąć na korzystanie z naszej strony. Wszelkie zmiany w konfiguracji ww. plików możesz dokonać z poziomu zainstalowanej przeglądarki internetowej, z której nas odwiedzasz. Szczegóły technicznego parametryzowania obsługi ciasteczek znajdziesz w instrukcjach zamieszczonych na witrynach należących do producentów danych przeglądarek (tzw. strony wsparcia technicznego).

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności!

 

1. Niniejsza polityka jest zbiorem informacji o tym, jak przetwarzane są informacje o użytkownikach strony www.gabinettadzio.pl. Celem dokumentu jest przedstawienie:

  • kto jest właścicielem strony,

  • jaki zakres informacji o użytkownikach jest zbierany podczas odwiedzania strony,

  • w jakich celach wykorzystywane są dane,

  • technicznych aspektów opisywanego przetwarzania.

2. Właścicielem witryny www.gabinettadzio.pl ("Strony") jest Gabinet terapii integracji sensorycznej Tadzio Aleksandra Sułkowska-Grabek ("Właściciel"), z siedzibą przy ul. Kolejowej 25 w Zielonce (05-220).

3. Właściciel strony w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony wykorzystuje różnego typu ciasteczka (ang. cookies), dzielące się na sesyjne oraz stałe przechowywane na urządzeniu użytkownika zgodnie z właściwościami cyklu ich życia. Użytkownik ma możliwość zarządzać zgodami na pliki cookies w dowolnej chwili poprzez widget CookieScript dostępny w lewym dolnym rogu ekranu na każdej podstronie witryny wchodząc bezpośrednio na jedną z nich.

4. Typy ciasteczek rozróżnia się następująco:

  • Niezbędne - zapewniają korzystanie z podstawowych funkcji witryny, bez których nie można prawidłowo użytkować zasobów witryny,

  • Wydajnościowe -  zbierają informację o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony, np. analityczne pliki cookie. Te pliki cookie nie mogą być wykorzystywane do bezpośredniej identyfikacji konkretnego użytkownika.

  • Marketingowe - używane do identyfikowania odwiedzających między poszczególnymi stronami internetowymi, np. partnerami tworzącymi treści, sieciami reklamowymi. Te pliki cookie mogą być wykorzystywane przez firmy do tworzenia profili zainteresowań użytkowników lub wyświetlania odpowiednich reklam na innych stronach internetowych,

  • Funkcjonalne - używane do zapisywania ustawień użytkowników odwiedzających stronę internetową, np. języka, strefy czasowej, rozmieszczenia treści.

  • Niesklasyfikowane - Niesklasyfikowane pliki cookie to te, które nie należą do żadnej innej kategorii lub są w procesie klasyfikowania. Mogą być wykorzystywane na potrzeby danej sesji, w tym w zakresie pozyskiwania informacji o ruchu na stronie z wykorzystaniem dodatkowych narzędzi analitycznych dostarczanych przez dostawcę hostingu i usługi CMS (kreatora użytego do stworzenia niniejszej strony).

4. Ciasteczka sesyjne są zapisywane na urządzeniu użytkownika i przechowywane w nim wyłącznie do momentu opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki przez użytkownika. Ciasteczka stałe przechowywane są na urządzeniu użytkownika do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika lub zgodnie z czasem ustalonym w parametrach konfiguracyjnych przeglądarki, za pomocą której przeglądana jest strona.

5. Właściciel witryny na podstawie ciasteczek pozyskuje wyłącznie informacje techniczne o użytkownikach, tj.:

  • system operacyjny,

  • marka przeglądarki,

  • lokalizacja ogólna (kraj),

  • czas sesji,

  • unikalność użytkownika (nowy lub odwiedzający stronę ponownie),

  • inne podstawowe informacje techniczne o użytkowniku strony (np. rodzaj przekierowania, sposób wyszukania adresu witryny lub podstrony, czas sesji itp.).

6. Właściciel nie zbiera informacji, które mogłyby pozwolić na identyfikację użytkownika (ustalenie tożsamości), a także nie istnieje możliwość identyfikacji użytkownika na podstawie informacji pozyskanych z ciasteczek. Właściciel równocześnie nie podejmuje aktywnych działań mających na celu próbę ustalenia tożsamości użytkownika.

7. Właściciel wykorzystuje ciasteczka wyłącznie w celach:

  • zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony po stronie użytkownika (prawidłowe wyświetlanie treści, dostosowanie do regionu, z którego następuje dostęp itp.)

  • budowania statystyk (liczby odwiedzin w danym okresie, akcje użytkowników [zachowania na stronie], forma dostępu [wyszukanie w przeglądarce, przekierowanie z innej witryny czy aplikacji, dostęp bezpośredni] itp.)

  • obserwacji zachowań użytkowników oraz dostosowywanie strony w celu ułatwienia i usprawnienia korzystania z niej.

8. Właściciel, na potrzeby analizy ruchu na stronie, wykorzystuje rozwiązania dostarczane przez:

  • dostawcę usług hostingowych oraz kreatora stron CMS - WebWaver (strona: webwavecms.com),

  • Google w ramach usługi Analytics poprzez powiązanie identyfikatora strony z profilem firmowym utworzonym w ww. usłudze.

9. Właściciel pozyskuje dane osobowe użytkownika wyłącznie w przypadku kontaktu ze strony użytkownika za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie. W zakres pozyskiwanych danych wchodzą: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu kontaktowego (opcjonalnie, wyłącznie w wyniku podania przez użytkownika) i inne informacje dołączane do formularza poprzez funkcję dołączania plików (opcjonalnie, wyłącznie w wyniku podania przez użytkownika). Dodatkowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w sekcji RODO niniejszej strony.

10. Właściciel wykorzystuje na swojej stronie odnośniki do portali społecznościowych (np. Facebook), który pozyskuje informacje o użytkownikach w ramach własnych, odrębnych polityk prywatności. Używając przekierowania do ww. portali ze strony Właściciela użytkownik wyraża osobną zgodę przed właścicielami tych usług na przetwarzanie jego informacji i ew. danych osobowych innemu administratorowi danych osobowych, całkowicie niezależnemu od Właściciela oraz na zasadach określonych przez tego administratora.

11. Dodatkowe informacje dot. ciasteczek i ich blokowania, zależnego od preferencji użytkownika, można znaleźć w sekcji informacyjnej widocznej pod niniejszą Polityką.

12. Niniejsza Polityka wchodzi w życie z dniem 01.09.2021 r.

Integracja sensoryczna w Zielonce - ul. Kolejowa 25

Gabinet terapii integracji sensorycznej Tadzio

ul. Kolejowa 25

05-220 Zielonka

Adres e-mail gabinetu integracji sensorycznej w Zielonce

Telefon do Pani Oli

kontakt@gabinettadzio.pl

+48 533 663 653 (Pani Ola)

Drugi telefon do integracji sensorycznej w Zielonce
Strona Facebook placówki integracji sensorycznej w Zielonce

A, kuku! Jesteśmy na Facebooku!

Designed by Gabinet Tadzio, 2024

Godziny pracy gabinetu integracji sensorycznej w Zielonce

Poniedziałek - Piątek:

Sobota:

Niedziela:

13:00 - 20:00

8:00 - 14:00

Odpoczywamy!

Bez mapy ani rusz! Zerknij, gdzie jesteśmy, żeby się nie zgubić!